Det hænder, at jeg her på Bambusbiksen.dk modtager en række forskellige spørgsmål vedrørende køb, salg, handel og mange andre ting. Her har jeg forsøgt at samle nogle af de spørgsmål som er tikket ind – og jeg har også selv fundet nogle, som jeg mener kan have relevans.
Find dem i oversigten herunder – eller bare læs løs i brødteksten.
Før købet – levering, betaling, om varerne
1. Skal jeg betale porto?
2. Er det sikkert at handle på Bambusbiksen.dk?
3. Jeg mangler yderligere informationer om en vare – hvem skal jeg skrive til?
Efter købet – fortrydelse, reklamation, hvor er min vare?
4. Jeg har fortrudt mit køb – hvad gør jeg?!
5. Der er en fejl eller mangel på min vare – hvad gør jeg?
6. Jeg har ikke modtaget min bestilte vare – hvad skal jeg gøre?
[accordion title=”Ofte stillede spørgsmål (FAQ)” open=”0″]
[accordion-item title=”Skal jeg betale porto?”]
Som udgangspunkt, ja. Hos Bambusbiksen.dk betaler du en fast pris på porto på 49 kr (uden omdeling) eller 79 kr. (med omdeling) – men hvis du køber for mere end 500 kr, er fragten gratis (til nærmeste posthus). Det kan altså godt betale sig at handle lidt mere ind, for så at spare på portoen.
Alle ordrer bliver sendt med Post Danmark – med omdeling, til din adresse, eller dit nærmeste posthus eller postbutik.
Når du har bestilt og betalt din ordre, vil du modtage dine varer indenfor 1-2 dage. Har du ingenting modtaget efter 4-5 dage, kontakt venligst Bambusbiksen.dk på info@bambusbiksen.dk eller på kontakt-siden.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Er det sikkert at handle på Bambusbiksen.dk?”]
Ja! På Bambusbiksen.dk samarbejder vi med danske ePay Payment Solutions og Nets om at modtage dine betalinger.
ePay sørger for al teknikken og sikkerheden når du indtaster dine kortoplysninger: Der åbner et nyt vindue, som er enkrypteret og behandles på en sikker server, hvor du trygt kan indtaste dine kortoplysninger.
Du kan her på siden betale med:
VISA/Dankort, Maestro, MasterCard – du kan også vælge at betale med overførsel fra netbank, MobilePay eller Swipp.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Jeg mangler yderligere informationer om en vare – hvem skal jeg skrive til?”]
Jeg forsøger at beskrive produkterne bedst muligt på deres undersider, men hvis du har spørgsmål, der kræver yderligere uddybning end det du kan læse dig frem til, så skal du være velkommen til at kontakte mig direkte på telefon eller mail. Find kontaktinformationerne på kontakt-siden.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Jeg har fortrudt mit køb – hvad gør jeg?!”]
Ved handel på Bambusbiksen.dk har du 14 dages fortrydelsesret, som giver dig ret til enten ombytning, tilgodebevis eller pengene retur. Du betaler selv porto for returvare, som du skal huske at pakke forsvarligt ind. Husk at gemme gyldig dokumentation for forsendelsen således du kan dokumenterer at du har afsendt varen til os.
Kontakt først Bambusbiksen.dk på info@bambusbiksen.dk, og beskriv din reklamation: Ønsker du at ombytte til en anden vare, eller ønsker du pengene retur?
Send varen – i ubrugt stand – til:
Bambusbiksen.dk
Att.: Jane Kammersgaard
Gl. Skolevej 25
4733 Tappernøje
Mrk.: “RETURVARE”
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Der er en fejl eller mangel på min vare – hvad gør jeg?”]
Alle varer, som forlader Bambusbiksen.dk’s lagerhotel kontrolleres ALTID grundigt inden afsendelse. Skulle der alligevel forekomme fejl eller skader på din vare, gives der i henhold til købelovens bestemmelser en reklamationsret i 24 måneder. Dette betyder altså, at du kan klage over opståede fejl og mangler inden for denne periode.
Bemærk at Købelovens regler vedrørende reklamationer selvfølgelig skal overholdes, og at en reklamation skal være berettiget.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Jeg har ikke modtaget min bestilte vare – hvad skal jeg gøre?”]
Bemærk venligst, at det oftest tager mellem 1 til 2 dage hverdage fra din ordre er accepteret til du modtager din vare.
Har du efter 4-5 hverdage stadig ikke modtaget dit produkt købt på Bambusbiksen.dk skal du gøre følgende:
Kontroller endnu engang din postkasse for en seddel fra postbudet. Sedlen kan let gemme sig mellem reklamerne, så se også stakken af reklamer du allerede har hentet ind, igennem (bemærk at du kun får leveret til hoveddøren, hvis du angiver dette under betalingen i bemærknings-feltet).
Ring til dit lokale posthus eller postbutik hvor du normalt skal afhente pakker og hør om der venter et brev til dig.
Find mailen du modtog ved bestilling frem, er din adresse indtastet korrekt?
Hvis overstående ikke kaster lys over hvor uret befinder sig så kontakt Bambusbiksen.dk på info@bambusbiksen.dk eller brug kontaktsiden, og jeg vil løse problemet med et smil.
[/accordion-item]
[/accordion]